Elmeszelte a Médiatanács a Pride kampányfilmjét – csak késő éjjel kerülhet adásba
Nem adható le társadalmi célú reklámként a Pride-hónap kampányfilmje, de aki csak úgy sugározná, csakis a késő esti műsorsávban teheti. Az RTL végül le sem adja.
Nem adható le társadalmi célú reklámként a Pride-hónap kampányfilmje, de aki csak úgy sugározná, csakis a késő esti műsorsávban teheti. Az RTL végül le sem adja.
Rogán Antaléktól azonban jutott pénz az ATV-nek és az RTL-nek is.
Sokak szerint a kampány azokat sokkolja, akiket nem kéne.
Társadalmi célú reklámmal buzdít az EP-választáson való részvételre az RTL Magyarország, valamint online élőben közvetíti az EP-csúcsjelöltek brüsszeli vitáját.
Két napja megjelent a kormány társadalmi célú hirdetése az RTL Magyarország csatornáin is.
Önhatalmúlag mérlegelheti a közmédia, hogy leadja-e Hadházy Ákos hirdetését vagy sem – erre jutottunk a jogszabályokat átnézve és szakértőkkel beszélve. A döntés borítékolható, azonban a közmédia a végtelenségig húzhatja az időt. Az MTV korábbi hírigazgatója, Kert Attila azt mondja, Hadházy politikai hirdetést akar föladni, amit ő nem engedne adásba, ahogy a Soros-kampánynál is ezt tette volna, de ha az ment, ez is mehetne.
Papp Dániellel szeretnének beszélni és egy társadalmi célú hirdetést leadatni.
A világ legsikeresebb nemzeti konzultációja szinte vidám hangulatú sorosos tévészpotot szült. A világ legbefolyásosabb milliárdosa mosolyog, és még egy kedves társasjáték nevét is megidézi a kormány a társadalmi célú hirdetésben.
Vajon az EU központjában lehet fogni a magyar tévét?
Ahogy tegnap megírtuk, hatalmas felháborodást váltott ki a szervezet reklámszpotja, amellyel arra próbálták rávenni a nézőket, hogy ajánlják fel nekik személyi jövedelemadójuk 1 százalékát.
Már petíció is indult a Magyar Rákellenes Liga friss reklámja ellen, amelynek célja az lett volna, hogy rávegye az adózókat, ajánlják fel a szervezetnek szja-juk 1%-át.
Azt mondják, kell a társadalmi támogatás - népszavazás azonban nem lehet.
Az Alkotmánybíróság alaptörvény-ellenesnek ítélte, ezért megsemmisítette azt a két kúriai határozatot, amelyek szerint politikai reklám volt az M4 csatornán, valamint a TV2-n elhangzott hirdetés, amelyben többen az október 2-ai népszavazáson való részvételükről vallanak.
A Nemzeti Választási Bizottsághoz fordult egy ügyvéd, mert szerinte a TV2 jogellenesen sugározza azt a reklámszpotot, amelyben a kormány a népszavazáson való részvételre biztat – írja a Népszabadság.
Idén január és június között listaáron összesen 4,4 milliárd forintot költött a kormány társadalmi célú hirdetésekre a különböző tévécsatornákon. Majdnem minden pénz Fidesz-közeli csatornákhoz és a közmédiához vándorolt, összesen kilenc helyre. A TV2 járt a legjobban – írja a 444.hu.
Nem indít vizsgálatot a Reklámszövetség a kormány nemzeti konzultációt népszerűsítő bombás hirdetései miatt. A szervezet először azzal indokolt, hogy ezek politikai hirdetések, majd a társadalmi célúként feladott hirdetésekről is megállapította, hogy azok valójában politikaiak, így nem tud mit tenni, egyébként mindegy is, mert a Reklámetikai Kódex a kormányra úgysem vonatkozik.
Sokan úgy érzik, személyesen is el kell számolniuk Győrfi Pálnak azzal, mit csinálnak.
Dobos Menyhért vezérigazgató szerint Hadházy videója nem minősül közérdekű közleménynek.
Fluor Tomi, Ulmann Mónika, Pataki Ági és a pannonhalmi főapát is részt vesz a kampányban.
Egy poszt, egy komment, egy keresés, egy sms, egy lájk sem ér meg annyit, hogy kockára tegyük érte az életünket - üzeni az AT&T társadalmi célú reklámja, amely művészi igénnyel, bár sokkolóan mutatja be, milyen kevésen múlik, hogy bekövetkezzen egy tragédia.